Saturday, June 14, 2008

BarterTrade2u - Tak Habis Lagi New Plan Scammer

Image Hosted by ImageShack.us

Kononnya syarikat BW Green Barter International adalah dari Chennai, India dan mempunyai projek gergasi kitar semula besi buruk. Syarikat ini menawarkan pelabur untuk menanam modal serendah RM40 dan pulangan sebanyak 5% seminggu. Fucking idiots!

5% seminggu bermakna 20% sebulan.

Sebelum melabur, cuba buat satu imaginasi...

- kenapa syarikat besar macam ini dan berupaya generate pulangan 20% sebulan tak boleh yakinkan pihak bank untuk beri pinjaman kepada mereka.. kenapa perlu kutip deposit dari internet kalau bukan kerana nak scam?

- buat carian tentang 'BW Green Barter International' ini, ada tak sebelum ini pernah keluar artikel tentang syarikat dari sumber selain dari Malaysia. Kenapa hanya ada bahan dari Malaysia kalau bukan plot jahat nya bermula di Malaysia? (untuk rekod Swisscash dulu bermula dari Malaysia)

- seluas dan senantario dunia, syarikat India ini pilih syraikat hosting dan daftarkan domain di Malaysia.. kenapa? Ha ha ha!

- ada pejabat.. so what? Syarikat gores dan menang yang terang-terang scammer pun ada pejabat.

- ada wallet sendiri.. so what? Lagi senang syarikat control cashflow kalau setakat bagi that useless points. Masih ingat sistem e-point? Ha ha ha!

Kalau anda percaya cerita dongeng tantang Barter Trade ini, maafkan kami kalau kami katakan anda sebagai idiots!

5% seminggu, HYIP bayaran mingguan, ponzi, ponzi dan ponzi. Mudahnya Melayu tertipu. Kerajaan Malaysia terlalu lemah untuk membendung aktiviti seperti ini. Malang.

Kami menjangkakan program ini akan mendapat sambutan paling hangat oleh kerana sistem ala e-point dan aktiviti penjualan e-point boleh berlaku di mana-mana. Selepas ini tidak timbul soal besi buruk lagi, tetapi yang paling hebat dimomokkan ialah tentang points, berapa RM untuk 100 points, etc, etc...

"Belia Benci Scam"

No comments: